Wat ga je doen?
Deze gloednieuwe functie kun je voor een groot deel zelf vormgeven. Het allerbelangrijkste is dat je het financieel-administratieve team coördineert. Je zorgt dat je drie collega’s op het juiste moment de juiste taken oppakken en werkt ernaar toe dat zij elkaars taken makkelijk kunnen overnemen. Dankzij jouw coördinatie, inhoudelijke begeleiding en checks levert je team tijdig kloppende cijfers in het grootboek op. Op basis van jullie informatie adviseren de controllers van Kennisnet en SIVON de organisaties over operationele beslissingen. Voor hen ben je dan ook een belangrijk aanspreekpunt.
Ook het beheer van de financieel-administratieve applicaties neem je voor je rekening. En je begeleid de doorontwikkeling daarvan. Heel interessant en leerzaam. Zo zijn we van plan om alle systemen van Kennisnet tegen het licht te houden en waar nodig te vervangen. En het administratieve systeem van SIVON is juist in opbouw. Jij schakelt daarover veel met functioneel applicatiebeheerders.
Hou je van afwisseling en complexiteit? Dan kun je bij ons je hart ophalen. Inkoop, aanbestedingen, subsidies, btw-aangiftes, betalingen en periodieke rapportages; jouw werkzaamheden bestrijken het complete financieel-administratieve spectrum. Ondertussen krijg je een mooie inkijkje in twee organisaties die weliswaar in dezelfde sector actief zijn, maar qua werkzaamheden en financiële vraagstukken enorm verschillend zijn.
Wie zijn wij?
Wij zijn Kennisnet en SIVON. Twee partnerorganisaties die de krachten bundelen om bruggen te bouwen tussen ict en onderwijs. Kennisnet – waar jij in dienst komt – is de gids die het Nederlandse onderwijs wegwijs maakt in het professioneel inzetten van ict. We doen onderzoek, brengen adviezen uit op landelijke schaal én ontwikkelen betrouwbare en robuuste ict-voorzieningen van algemeen belang. SIVON is de partij die voor schoolbesturen de juiste ict inkoopt. Denk aan internetaansluitingen, wifi en laptops. Samen zijn we cruciaal voor het onderwijs, op beleidsniveau, in de klas én in de bedrijfsvoering.
Welke kwaliteiten breng jij mee?
In ieder geval lef en omgevingsbewustzijn. In onze complexe omgeving met vele belangen en stakeholders durf jij je eigen pad te bewandelen. Tegelijkertijd voel je goed aan hoe verhoudingen liggen, waar je informeel invloed kunt uitoefenen en wanneer je consensus moet vinden.
Ook heb je:
- Een hbo-diploma, bijvoorbeeld op het gebied van bedrijfsadministratie, economie of finance en control.
- Ruime ervaring met het coördineren van de financiële administratie in het publieke of publiek-private domein.
- Ervaring met de aanvraag, administratie en financiële verantwoording van subsidies.
Wat krijg je hier voor terug?
Veel! Werken bij Kennisnet betekent werken in een fascinerende omgeving die – net als het onderwijs – nooit stilstaat. Vind jij het leuk om steeds nieuwe kennis op te doen en eigen initiatieven vorm te geven, dan kun je bij ons je hart ophalen. En dat ook nog in een betrokken en open team.
Verder kun je rekenen op:
- 25 vakantiedagen en een brutomaandsalaris tussen € 4.250,- en € 5.195,- bij een 40-urige werkweek. Het exacte salaris hangt af van je ervaring en kwaliteiten.
- Een flexbudget van 10% van je maandsalaris dat je kunt gebruiken voor bijvoorbeeld extra verlofdagen (maximaal 26) of kunt laten uitkeren.
- In eerste instantie een jaarcontract. Ben je bij ons op je plek, dan is verlenging voor bepaalde of onbepaalde tijd mogelijk.
- Flexibele werktijden. En je kiest zelf de werkplek die het beste bij je werkzaamheden past.
- Binnenkort: een inspirerende werkomgeving in de Dutch Innovation Factory, hét clubhuis van de ict-community in Zoetermeer.
- Een hoge pensioenbijdrage.
- Een opleidingsbudget van gemiddeld € 2.475,- per jaar.
- Een thuiswerkvergoeding van € 80,- per maand.
- Een goede reiskostenvergoeding.
- Een bijdrage aan je aanvullende zorgverzekering.
- Een laptop of bijdrage voor een eigen device naar keuze.
Lees meer over onze arbeidsvoorwaarden.
Past deze uitdaging helemaal bij jou?
Bij de werving en selectie laat Kennisnet zich bijstaan door het bureau Aardoom & de Jong. Je reactie, voorzien van motivatiebrief en cv, zien zij graag tegemoet en kan je richten aan Roy Zwiep: zwiep(vervang deze tekst met @ teken)aardoomendejong.nl of Hanneke van Stigt Thans: hanneke(vervang deze tekst met @ teken)aardoomendejong.nl
De procedure bestaat uit twee gesprekken, het eerste gesprek is in ieder geval online.
Een online psychologische test bij Het Eigen Vermogen in Alphen aan den Rijn, na het eerste gesprek, is onderdeel van de selectieprocedure. Deze is bedoeld om je kwaliteiten in beeld te brengen.
Word jij onze nieuwe coördinator financiele administratie? Dan vragen we je vóór je aanstelling een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) voor te leggen. Wij verzorgen de aanvraag van de VOG bij screeningsautoriteit Justis en nemen de kosten voor onze rekening.
Aan het einde van de procedure wint Aardoom & de Jong referenties in en laten zij een diplomacheck uitvoeren.